Το Danesi Coffee House, στην καρδιά του εμπορικού κέντρου Golden Hall, εμπιστεύτηκε για τη μηχανοργάνωσή του την εταιρεία Smart Computer και τις εφαρμογές ασύρματης παραγγελιοληψίας PRISMA Win της Megasoft.
Σε μία ατμόσφαιρα με έντονο χρώμα και μινιμαλιστικές γραμμές, στον πρώτο όροφο του πολύβουου εμπορικού κέντρου Golden Hall στο Μαρούσι, μπορεί κανείς να απολαύσει γεύσεις άκρως δελεαστικές, ξεκινώντας από τον διάσημο ιταλικό espresso danesi...έως και το προσεκτικά επιμελημένο φαγητό. Στο Danesi Coffee House, όπου ο καφές είναι μεράκι και τέχνη, ο επισκέπτης θα κάνει σίγουρα μια στάση για να δοκιμάσει εμπνευσμένες και ξεχωριστές γεύσεις πριν συνεχίσει τα ψώνια του.
Η ομάδα του dch αποτελείται από εξειδικευμένους Baristas οι οποίοι προετοιμάζουν τα ροφήματα με τη μαεστρία που τους δίνει η τεχνογνωσία, αλλά και το πάθος τους για τον καλό καφέ.
Το εμπορικό σήμα danesi είναι αναγνωρισμένο διεθνώς για την ποιότητα που προσφέρει στον ιταλικό espresso, αλλά και για τη φινετσάτη ιταλική αισθητική του την οποία και αποτυπώνει στα καταστήματα Danesi Coffee House σε όλον τον κόσμο.
Σε ένα τόσο πολυσύχναστο εμπορικό κέντρο, που αριθμεί 133 εμπορικά καταστήματα, με εκατοντάδες επισκέπτες καθημερινά, ένα διάλειμμα για καφέ, φαγητό και χαλάρωση είναι η συνήθης πρακτική για τους shoppers του Golden Hall. Τις ώρες αιχμής, η εξυπηρέτηση κάθε καλού χώρου εστίασης πρέπει να είναι γρήγορη και αλάνθαστη για να προσφέρει στους πελάτες μια ολοκληρωμένη και άρτια εμπειρία απόλαυσης. Για τον λόγο αυτό, αλλά και για να έχει τον πλήρη έλεγχο των λειτουργιών του καταστήματος, η ιδιοκτήτρια του Danesi Coffee House, επένδυσε σε ένα ολοκληρωμένο σύστημα μηχανογράφησης που περιλαμβάνει ασύρματη παραγγελιοληψία, αλλά και διαχείριση αίθουσας.
Η κυρία Συμεωνίδου Αλίκη εμπιστεύτηκε την εταιρεία πληροφορικής Smart Computer για την τεχνολογική αναβάθμιση του καταστήματος και εγκατέστησε τις εφαρμογές PRISMA Win Restaurant-Café και PRISMA Win Mobile της Megasoft. Υιοθετώντας τις λύσεις εστίασης PRISMA Win, τα οφέλη που προέκυψαν για το Danesi Coffee House ηταν:
• αύξηση στην ταχύτητα λήψης και εκτέλεσης των παραγγελιών, αφού οι σερβιτόροι αποστέλλουν τις παραγγελίες στους εκτυπωτές του bar, καταργώντας τις άσκοπες μετακινήσεις τους.
• ευανάγνωστες και χωρίς λάθη παραγγελίες
• άψογος έλεγχος καταστήματος, βαρδιών, ταμείου και τζίρου
• οργάνωση και καλύτερος προγραμματισμός του προσωπικού (σερβιτόροι, baristas, κτλ), αφού μέσα από τα στατιστικά και τις αναφορές της εφαρμογής επισημαίνονται οι ώρες αιχμής.
• άμεση γνώση για τις προτιμήσεις των πελατών, ώστε να σχεδιαστούν μελλοντικές αλλαγές και προσθήκες στο menu.
• σωστές επιχειρηματικές αποφάσεις μέσα από τα πλούσια στατιστικά στοιχεία που εξάγει για την πορεία της επιχείρησης, για την κινητικότητα των ειδών
• αναβάθμιση της εικόνας του καταστήματος μέσα από τον σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό
• πλήρως ευχαριστημένοι πελάτες που επιστρέφουν!